.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی یک زائر دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به شناسایی یک تن دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا، گفت: پیکر هفت تن از جان‌باختگان مازندرانی این فاجعه همچنان نامشخص است.

 شمال نیوز: مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به شناسایی یک تن دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا، گفت: پیکر هفت تن از جان‌باختگان مازندرانی این فاجعه همچنان نامشخص است.

حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تدفین 31 نفر از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا، اظهار کرد: سرکنسول‌گری و دفتر نمایندگی ایران در عربستان، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در حال تلاش هستند تا پیکر جان‌باختگان هر چه سریع‌تر مشخص شود.

وی با اشاره به شناسایی یک نفر دیگر از قربانیان مازندرانی فاجعه منا، افزود: پیکر هفت نفر از زائران مازندرانی تاکنون پیدا نشده است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران اضافه کرد: پیکر لطیف مشهدبان که شناسایی وی انجام شده فردا ساعت 9 صبح در قائم‌شهر تشییع می‌شود.

ساداتی درباره زائران رامسر و تنکابن، نیز اظهار کرد: این موضوع در حال پیگیری است و بلافاصله پس از مشخص شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در مورد اینکه امکان دفن پیکر زائران مازندرانی در عربستان وجود دارد، گفت: براساس گفته رئیس سازمان حج و زیارت در صورتی‌ که خانواده رضایت ندهند امکان انتقال آن به کشور وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.754 seconds.